Na een lange periode van voorbereiding is het eindelijk zover: de werkzaamheden aan het Joop van den Endeplein gaan van start! We kijken ernaar uit om samen te werken aan een vernieuwd, groen en aantrekkelijk plein waar jullie, jullie medewerkers en bezoekers straks prettig kunnen verblijven.

De werkzaamheden starten op maandag 6 juli en zijn naar verwachting eind augustus afgerond. We doen er alles aan om de uitvoering zo overzichtelijk en beheersbaar mogelijk te laten verlopen en de overlast zoveel mogelijk te beperken.

Bereikbaarheid tijdens de werkzaamheden:

De gebouwen (Decorcentrum, Studiocentrum, Lab24), Grand Café David’s, de AH2GO en de fietsenstalling blijven gedurende de gehele uitvoeringsperiode bereikbaar. Bezoekers maken gebruik van een tijdelijke looproute, zie hier: Routing voetgangers. De tijdelijke looproutes zullen worden voorzien van signing en worden afgezet met hekken zodat men veilig op hun werkplek kan komen.

Het Mediacentrum en de trap vanaf het Joop van den Endeplein naar de Hetty Blokweg zijn een periode niet toegankelijk, zie hieronder:

We realiseren ons dat de werkzaamheden tijdelijk voor overlast en omleidingen kunnen zorgen. Daarvoor vragen we jullie begrip. Met ieders medewerking kunnen we de werkzaamheden soepel laten verlopen en kijken we uit naar een prachtig vernieuwd Joop van den Endeplein!

Alvast hartelijk dank voor jullie begrip en medewerking!

Tijdelijke looproute: