Stagiair Social Media/Online Marketing voor o.a. Het Klokhuis, Project Rembrandt en Het Verhaal van Nederland

Stagiair Social Media/Online Marketing voor o.a. Het Klokhuis, Project Rembrandt en Het Verhaal van Nederland

Direct solliciteren
Stagekenmerken
  • Bij: NTR
  • Vanaf: 01-07-2024
  • Duurt: Meer dan 3 maanden
  • Voor: 36 uur per week
  • Soort stage: Marketing en Communicatie
  • Opleidingsniveau: HBO
  • Vergoeding: € 475,- bruto bij fulltime stage
  • Afstudeeropdracht: Niet mogelijk
  • Wil jij aan het eind van je stage kunnen zeggen dat je medeverantwoordelijk was voor het online succes van programma’s als Het Verhaal van Nederland, Project Rembrandt en Het Klokhuis?
  • Dat je de leukste fragmenten uit nieuwe én oude NTR-programma’s hebt kunnen editten?
  • En dat je hebt meegewerkt aan het opzetten en uitvoeren van online campagnes?

Dan wil je stage lopen bij ons, het online contentteam van de NTR!

We maken graag kennis met jou!

Het online contentteam van de NTR is verantwoordelijk voor de online promotie van NTR-programma’s.

We opereren op het snijvlak van redactie, communicatie en marketing. Als onderdeel van ons team maak je content in verschillende vormen voor onze kanalen. Je denkt na over wie je doelgroep is, wat zij leuk vinden en waar je ze kunt bereiken. De resultaten analyseer je en op basis daarvan adviseer je over verbeterpunten. Je maakt in ieder geval gebruik van Adobe Premiere en Photoshop.

De NTR maakt speciale programma’s voor alle doelgroepen. Van Het Klokhuis tot De Top2000 Quiz en van Het Uur van de Wolf tot Nieuwsuur. De NTR is een publieke omroep met wettelijke taken. Deze taken liggen op het gebied van informatie, educatie, cultuur, jeugd en diversiteit. We willen inspirerende programma’s maken, die een bijdrage leveren aan de ontwikkeling en het kritisch vermogen van mensen.

We kiezen daarbij voor een divers aanbod met oog voor specifieke thema’s en doelgroepen, die anders onderbelicht blijven. Dat maakt de NTR ‘speciaal voor iedereen’.

Als volwaardig onderdeel van het online contentteam van NTR krijg je de kans én verantwoordelijkheid zelf content te bedenken en creëren. Je denkt mee over de contentstrategie van programma’s en leert over online advertising en campagnes.

Het social contentteam is onderdeel van de afdeling Marketing Communicatie. Daardoor kom je in aanraking met alle onderdelen van het vak. Een dagje meelopen tijdens een draaidag? Geen probleem! Er is volop mogelijkheid om te ontdekken wat jouw interesse heeft en wat je graag wilt leren!

En, last but not least, je leert veel leuke mediaprofessionals kennen en bouwt een netwerk op voor na je studie.

We willen snel onze kennismakingsgesprekken inplannen. Dus wees er snel bij!

Stagekenmerken
  • Bij: NTR
  • Vanaf: 01-07-2024
  • Duurt: Meer dan 3 maanden
  • Voor: 36 uur per week
  • Soort stage: Marketing en Communicatie
  • Opleidingsniveau: HBO
  • Vergoeding: € 475,- bruto bij fulltime stage
  • Afstudeeropdracht: Niet mogelijk