Stagekenmerken
- Bij: KRO-NCRV
- Vanaf: 01-09-2023
- Duurt: In overleg
- Voor: 36 uur per week
- Soort stage: Marketing en Communicatie
- Opleidingsniveau: HBO/WO
- Vergoeding: € 400,- bruto bij fulltime stage
- Afstudeeropdracht: Niet mogelijk
Dit is een hele leuke, leerzame stage in het hart van het mediabedrijf KRO-NCRV. Je loopt mee met de marktonderzoekers en je verzamelt en analyseert informatie over kijkgedrag, websitebezoek, social mediagedrag van Nederlanders. Je onderzoekt de mening van KRO-NCRV leden en helpt mee met imago onderzoek. Alle aspecten van het onderzoeksvak komen voorbij.
Doen van onderzoek op allerlei manieren: briefingsgesprekken doen, opstellen van vragenlijsten, online enquêtes uitvoeren, analyseren van data, presenteren van resultaten. Diverse onderwerpen komen aan bod: programma’s, merkimago, communicatie en marketing, leden.
KRO-NCRV is een mediaorganisatie met een maatschappelijk relevant geluid die midden in de samenleving staat. We maken programma’s voor radio, tv en online waarin mensen zelf hun verhaal vertellen. Programma’s met soms ontroerende, grappige en inspirerende verhalen en soms met kritische verhalen die lef tonen en taboes bespreekbaar maken. Die verhalen, klein of groot, gaan altijd over mensen. Met die verhalen bouwen we bruggen en brengen we mensen bij elkaar. Onze programma’s zijn herkenbaar aan kwaliteit, respect, betrokkenheid, authenticiteit en vernieuwing.
Wij begeleiden je tijdens je stage, zorgen voor leuke opdrachten, en maken je onderdeel van onze afdeling en KRO-NCRV. We bieden een stagevergoeding van € 300,- bij een fulltime stage (op basis van 36 uur per week).