Stagiair Corporate Communicatie Merkstrategie bij RTL

Stagiair Corporate Communicatie Merkstrategie bij RTL

Direct solliciteren
Stagekenmerken
  • Bij: RTL
  • Vanaf: 01-09-2024
  • Duurt: Meer dan 3 maanden
  • Voor: 40 uur per week
  • Soort stage: Marketing en Communicatie
  • Opleidingsniveau: MBO
  • Vergoeding: € 400,- bruto bij fulltime stage
  • Afstudeeropdracht: Niet mogelijk

Ben jij op zoek naar een meewerkstage op het vlak van corporate- en interne communicatie?
Liggen onderwerpen als DE&I, duurzaamheid, branding en reputatie helemaal in jouw straatje?
En ben je een bevlogen en nieuwsgierige student met een open mind?

Dan hebben we bij RTL per september misschien wel plek voor jou op de afdeling Corporate Communicatie en Merkstrategie.

Tijdens je stage doe je ervaring op met strategisch communicatieadvies, projectbegeleiding, corporate contentcreatie en interne communicatie en events bij één van de grootste en mooiste mediaorgansaties van Nederland.

Meewerken in ons team betekent echter niet ‘zij vragen, jij draait’. Je draait mee als volwaardig teamlid, want jouw perspectief is voor ons goud waard. Je draagt actief aan meetings, geeft aan wat jij nodig hebt en je geeft (ongevraagd) feedback.

Waarvan ken jij RTL? Van onze tv-zenders of via een van onze digitale platformen? Je checkt het laatste nieuws via RTL Nieuws en weet of het gaat regenen of voorlopig droog blijft via Buienradar of relaxen met een serie op Videoland. Mensen weten onze tv-zenders feilloos te vinden op hun afstandsbediening en met Videoland, Buienradar en op YouTube zijn we uitgegroeid tot de grootste lokale online speler. Door al deze activiteiten ben je verbonden met ons, RTL Nederland. 

Bij RTL werken we elke dag keihard om het beste entertainment te maken en HET gesprek van de dag te zijn. Of je nou thuis bent, onderweg naar je werk of in de kroeg met vrienden, ons doel is om je te voorzien van relevante verhalen die er toe doen en jouw nieuwsgierigheid prikkelen en voeden. En dat doen we het liefst met jong, aanstormend talent.

Een leerzame stage in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.
We zijn benieuwd naar jouw perspectief en drijfveren, zodat we voor jou de beste stageplek kunnen faciliteren.

Stagekenmerken
  • Bij: RTL
  • Vanaf: 01-09-2024
  • Duurt: Meer dan 3 maanden
  • Voor: 40 uur per week
  • Soort stage: Marketing en Communicatie
  • Opleidingsniveau: MBO
  • Vergoeding: € 400,- bruto bij fulltime stage
  • Afstudeeropdracht: Niet mogelijk